Gjest Anonym Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Åssen får du en mf 6455 til å drikke 20 l i timen? har en 6480 selv med første generasjon motor (noen sier at den er veeldig tørst noe jeg påstår er tull ) 2dl mere kansje?? den har på 6800 t nå brukt i snitt7 l timen går i jordbruk å endel rundballe transport i bakker. da det gjelder trimming ol -hvorfor ikke kjøpe en traktor som er sterknokk i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mistenker at jd er commonrail og muligens lurt opp med powerboks. Mf6455 går veldig godt når oppjustert men mangler det xtra en flerventilert cr-motor byr på mellom 1200-1600 omdr. Anbefaler å prøve en ny MF6455 med cr-motor. Disse er gromme helt ned til 1200 omdr, og snille med dieselen under 1900 omdr. Leverer ca 117 hk på pto originalt. Lyden er i toppklasse og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei Vær oppmerksomme på at de første innleggene her er over tre år gamle. det er bare de siste som er verdt å kommentere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henke_1 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 6455\'\'\'\'en jeg kjørte i vår opplevde jeg som mer seig enn sprek. Opplevde den som mye sprekere enn en Jd 6320 jeg også har kjørt litt. Hadde det ikke vært for lyd og utseende kunne jeg tatt det for å være en sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg liker JD, bare for å si det først. På premium ble det endring i 2003, til CR og 4V fra og med 6320 og oppover. Det er ikke slikt på 6220, heller ikke aftercooler. Så sammenligningen mellom JD6220 og eldre MF 6455 er etter mitt skjønn ikke urettferdig. Ser en i traktorpulling så er det mange som trimmer motorene likt, men JD vinner endel trolig p.g.a godt laget transmisjon. Videre\; mange husker sikkert JD2650 og 2850. Det var en på FK som sa at det hendte de fikk inn 2850 som ble målt til rundt 100 HK på dyno. En annen på FK sa: IKKE juster på! På sikt skades ventilene. Varmeutvidelsen blir annerledes. Sikkert ett poeng, siden enkelte motorfabrikat oppgir annen ventilklaring i turbo-topplokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar