Gå til innhold

Hvilken 100 hesting?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Hva mener Tor med at han ville styrt unna JD5000 serie om en ikke bare er 1.60 på strømpelesten?

Jeg er selv 1.80 og synes det er veldig god plass i en 5720. En kan til og med ha med en voksen passasjer som sitter godt uten problem. Det kan en ikke i en TND-A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er viktig å skille mellom JD 5000/5010/5015, som er italienske, og JD 5020, som er tysk. Einaste desse har til felles, er første tal i modellnummeret, og fargen på lakken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
JD sluttet med grønn 3000 serie renault,og fikk 5000 fra carraro.Dette er en svakere kvalitet enn 5020,og skiller seg`fra de bedre italienske traktormerker.MF 3600 serie kommer også fra carraro sin spaghettigryte,og blir ingen ny \&quot\;300\&quot\;serie.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

må bare flire når jeg leser her... de aller fleste liker sin traktor best, ellers hadde de vel byttet til noe annet... For min egen del kjører jeg ca 2000 timer i året og har hatt/testet MF 4255 og den nye 6400. Valtra 6650, NH ettelleranna 120hk, Fendt 412, og nå nylig Agrotron. Men har fremdeles ikke byttet ut JD 6420s.... Har riktignok alt utstyr man fikk i 2002 (sef trinnløs). Men når jeg spør forhandlere i dag klarer de ikke å hoste opp noe som jeg syns kan konkurere fullt ut.. Og da spør jeg etter fullt utstyr...... eneste som er noenlunde på høyde er Fendt, men hvorfor betale 250 lapper mer for samme utstyr? hehe

Det jeg ikke liker med 6420 er at den er himla dau.... har en gammel jd 2140 (forresten en god traktor) og denne spretter raskere opp bakkene- vel og merke tom traktor uten lass.. hehe ingen er perfekte, det gjelder bare å finne den som passer best deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest MFgutn_1

eg bor i bygda skjåk... hær er det felleskjøp, hadde det ikke vert for det hadde det ikke vert en eneste J D i bygda..

 

Er nesten like mange M F`r.. nærmeste eiksenter er 15mil unna.... folk reiser bare dit for å kjøpe traktor.

Kjører mye MF 6290... armspaken er proff, satte inn liten trima joystik.... etter mine meninger finnest det ikke bedre traktor til sånn e driv de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...