Gå til innhold

Bakrute sylinder


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 86 John Deere 2040 med SG2 hytte. Etter den kuldeperioden vi nå har hatt så har sylinderene (som holder bakruta oppe) til bakruta begynt å sige.

Begynte først med å sige litt å nå holder den ikke ruta oppe i det hele tatt. Noen tips eller triks før jeg sjekker pris på nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei

Har en 86 John Deere 2040 med SG2 hytte. Etter den kuldeperioden vi nå har hatt så har sylinderene (som holder bakruta oppe) til bakruta begynt å sige.

Begynte først med å sige litt å nå holder den ikke ruta oppe i det hele tatt. Noen tips eller triks før jeg sjekker pris på nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maskin_1

Hør med Økonomideler, koster ikke mange kroner!

Byttet sylinder til takluka på Fiaten min, den er så sterk at jeg nesten letter fra setet når jeg åpner luka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alutrac_1
jeg har en mf 372 og der varer demperne bare 1 til 2 år,lurer på hvorfor ,kan det vere at bakvindu står oppe og husker,over humper,ev med snøtyngde på.koster ca 200kr pr st.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Det er dessverre helt normalt at gassdemperne ryker i kulda. Billigst får du dem vel hos Økonomideler, eller hos Rodin A/S på Skjedsmo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

Først\; om det er noen triks? Vel, slike sylindere blir svakere i kulda muligens fordi gassvolumet krymper. Hovedsaken er å vite om de er nokså nye. Dette er en 86-modell og hvis de er like gamle som traktoren er de nok \&quot\;oppbrukt\&quot\;.

 

Delenummeret til disse på ei SG2-hytte er AL66992

 

Har kjøpt til en annen type JD. 329.- inkl. mva. per stk. Felleskjøpet er ikke SÅ dyre. For å finne delenr -----&gt\;

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...