Gå til innhold

traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en valmet 365s stilt opp hos valtra til ca 90 hk.

Fin traktor til skogsdrift.

Har også en jd 6220 mindre fornøyd med denne.

lurer på å bytte ut i valtra. hvilken modell anbefales som kombi traktor skog og jordbruk. Lurte litt på 6850 med turbin. er effekttapet så stort som jd fan vil ha det til eller er det en bra løsning. skal også gå med dumper med 8 tonner på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har en valmet 365s stilt opp hos valtra til ca 90 hk.

Fin traktor til skogsdrift.

Har også en jd 6220 mindre fornøyd med denne.

lurer på å bytte ut i valtra. hvilken modell anbefales som kombi traktor skog og jordbruk. Lurte litt på 6850 med turbin. er effekttapet så stort som jd fan vil ha det til eller er det en bra løsning. skal også gå med dumper med 8 tonner på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindre fornøyd med JD pga service dårlige mekanikere , lekker kjølevæske etter 15 blå pga pakkninger. har måtte bytte hyrdaulikk pumpe da denne skjærte seg på 1000 timer fordi mekanikere ikke klarte justere denne så den ikke kompenserte med es85 4 skjærs plog

fk dekte dette fordi traktor og plog var kjøpt sammen. byttet sylindre på løftet så jeg skal løfte mer og fikk kløfta til å justere hyraulikken men den jobber fortsatt ved last over 2000kg bak. dette er for dårlig.

Er veldig fornøyd med valtra mekanikerne i mitt distrikt vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald_1
Har hatt diverse valtraer med og uten turbin, uten føles de mere sprek men krefene er der. Må også si at noen turbinkoblinger er litt slapp, da er det bare å ta ut batteriet og fylle på med litt atf olje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to 6850 med turbin å var veldig godt fornøyd med de, er ikke noen racer orginal men har prøvd en med powerboks å det var stor forskjell. Tror du vil bli fornøyd med en sånn traktor. Kjørt lenge med 90 hk i 365`n? Har en 465 som jeg har tenkt å skremme litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt 365 sånn rundt 1000 timer. ikke noe plunder går som et skudd.

valtra mekanikeren skrudden den opp så mye han ment traktoren tåler uten å kjøre istykker no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

far min hadde ein 365s 95mod, me kjørte den med 100 gamp i motoren uten problem i 2000 timer, før me bytta den, å naboen har kjørt sin med 95 hk siden den var ny, solgte den fot eit par år siden å¨han hadde fått på den ca 4500t, ingen problem der heller foruten eit kluchbytte på ca 4000t, men 4000t på ein cluch er vel heller ikkje uvanlig?? så bare fyr i vei du, ca 30 hk per runde i pumpa\;) lykke til! skal garantere deg at du får deg ein skikkelig hissigpropp!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...