Gå til innhold

MF 2440!


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om den?

Noen som eier en MF 2440?

Jeg jobber hos en bonde som heter Dagfinn Skare, som har en MF 2440, med lesse-apparat. Jeg er fornøyd med den. Det er 84 hestekrefter i den. Ikke så veldig stor, men god nok til det han trenger det til!

 

Fra før av har han en New Holland med 72 eller 75 hestekrefter i den. Er ikke helt sikker.

 

Jeg er ny her. Leste om dette debattforumet i Bedre Gardsdrift idag. Så jeg måtte prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Noen som har hørt om den?

Noen som eier en MF 2440?

Jeg jobber hos en bonde som heter Dagfinn Skare, som har en MF 2440, med lesse-apparat. Jeg er fornøyd med den. Det er 84 hestekrefter i den. Ikke så veldig stor, men god nok til det han trenger det til!

 

Fra før av har han en New Holland med 72 eller 75 hestekrefter i den. Er ikke helt sikker.

 

Jeg er ny her. Leste om dette debattforumet i Bedre Gardsdrift idag. Så jeg måtte prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er samme traktor Som McCormick CX-L og Landini Alpine. Alle er laget av Landini. Har selv en McCormick CX-L som jeg er fornøyd med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Den traktoren har mye av det samme som jeg kjenner fra landini.Den er lett i vekt og har sprek perkinsmotor + den lave takhøyden,som gjør at man kommer inn bygninger.Som på andre italienere har den fantastisk 4-hjulsdrift,og grei girkasse.En irriterende detalj,er at man må inn på midten av dørken i hytta,for å peile/fylle olje på girkasse/hydraulikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...