Gå til innhold

Beste traktor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Den har ikke lov til å gå fortere en 40km/t men det er jeg ikke veldig bekymret over Man kan styre oljemengden inn på planethjulet og dermed få den til å gå i 65km/t,de er laget for det.

 

Og prisen er fin den.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Utrolig lett å justere. Er det sånn når du handler ny å? 65 km/t er jo en fin fart, holder med 60 da men \; ) Hadde en JD 6810 engang som gikk 65, fy faen for en traktor :p

 

Har nevnt tidliger han naboen med en MXU 110 og en JD 6520, det var en 6620, my misstake.. en fra FK var der i går og fjernet sperra på 40 AQ eco kassa :p Han sa den gikk 76, men tviler litt. Vil prøve den selv først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må bare koble på pc og justere, i tillegg må man ha en kode tror jeg for alle får det ikke til.

 

mulig det det er 6800kg men mener å huske at det var en del under 7000kg

 

er du sikker på at turtalet øker for mener at når jeg var i tyskland for å se på traktoren prøvde jeg den og da gikk den i 54 km/t på 1600 omdreininger og når den kom(for å få den godkjent) gikk den i 44 km/t på 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TG: Ja,utenom. Hadde vell ikke godt visst ikke. Men han lyger litt. Jeg synes det er farlig når han ikke har fjørende fremaksling, hyttefjøøring og ikke nav i i felgene fremme.

 

hh: Blir ikke ny traktor nå, har byttet ut den ene, måtte. Plagest så jævli med den. Kanskje om et år eller to. Men om jeg må øke parken skjer det til sommeren.

 

TG: Sendt bildene? kv@lobergsli.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tg . hva syntes du om prisen på puma ? jeg selv ble overrasket, den blir vel da ligende en del under T7000 og da med MC som er mye bedre en den i t7000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Nå var du mild TG, syns comandarm fra JD er bra, men lasterspaken har de kastet på og bommet, ikke bra.På JD uten comandarm sitter den rett i handa. Har sett litt på bilder av puma, ser bra ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en John Deere 6420S med autoqad pluss og eco skift 40 km.Lurer på om noen vet om det går å få justert den så den går rundt 50?Har hørt litt om en danske som er i norge av og til og ordner \&quot\;diverse\&quot\;.Noen med erfaringer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre fortere en 45 med en traktor uten noe fjøring er vel både farlig og ødelegende,fort gjort å sprette av veien eller glemme en fartshump med tung redskap , ville ikke lånt den bort da ihvertfall. Med den uavhengie fjørende fremakselen på T7530 kjører jeg i 45 km/t over fartshumper med fireskjærs vendeplog uten at den nesten rører på seg(redskapsfjøring har også en del av æren). Hadde jeg gjort det med den gamle tm`n ville vel først plogen kommmet igjenom bakruta og etter på nappet av kjetingen...)

Hørte om en i trønderlag som hadde knekt tm`n sin i to, hadde glemt en fartshump med store strøkasser i front og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TG: Beklager maset:p Takk for fine bilde : )Steyer, skal de beholde noe av utsene til gammle tvt? Enorm mye små knapper i mellom de finger betjente hydr.taken og der du lener armen. Så bra ut \; )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune: For å øke farten på eco kassene må du øke turtallet. Han fjerner en elektronisk plombering. Det er opprinnelig en 50 kasse. Men eco kassene uten plombering har en tendens til å gå stygg fort. Dette klare noen av de som jobber på FK å, vet ikke prisen for det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune: For å øke farten på eco kassene må du øke turtallet. Han fjerner en elektronisk plombering. Det er opprinnelig en 50 kasse. Men eco kassene uten plombering har en tendens til å gå stygg fort. Dette klare noen av de som jobber på FK å, vet ikke prisen for det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg får ta kontakt med dansken,de lokale fk folka her er ikke veldig lysta på å gjøre det,forståelig nok det da kansje.Veit dansken var her i området for et par år siden å sprita upp to 6620er,men det var 50 km fra før, så det var bare efekten som ble øket der.Rune vet du foresten hva han heter eller hvordan jeg kan få tak i han?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
GODAG alle på dette forumet .mange traktorer er bra men helt klart er fiaten desidert best .bakgrunn for å si no om det er at jeg har prøvd en del traktorer med mye fint dill dall å elektronikk som man egentli øser ut penger til utn å ha særlig bruk for dette.sannheten er vanskelig å svelge men 110-90 turbo er enkel å rå i ytelse,den slår dagens nyere finere traktorer såkalt,som har ytelse på 130hk.jeg 7fiater fra 40hk til ca 230hk .eier faktisk en 1880dt 84mod som er just på diesel pumpa ,den er rå den he he fiat er tingen .gå inn på hjemmeside http:/home.no.net/arnejm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...