Gå til innhold

Tips/erfaring/anbefaling til kjøp av traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Eg ynskjer å kjøpa ein traktor i prisklassen mellom ca 80 000 og 150 000 kronar, med motor på mellom 60-100 hk. Traktoren skal hovudsakleg brukast til brøyting men også til litt lett skogsarbeid og andre småting. Frontlastar hadde vore kjekt å ha, men er ikkje absolutt nødvendig. Det vil verta noko køyring på veg så traktoren bør helst gå i bortimot 40 km/t

 

Eg har forholdsvis lite peiling på traktor og ynskjer difor å spørja om råd, erfaringar og anbefalingar blant dei traktorane som ligg i den prisklassen. Eg er open for alle slags merker.

- Kva slags traktorar kan ein finna til sals i denne prisklassen?

- Kva traktor ville du anbefalt, og ikkje minst kvifor?

- Fordeler og ulemper med dei traktorane som blir nevnt?

 

Håpar det er nokon her med kunnskap og erfaring som kan hjelpa meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hva med å lese gjennom noen av de mange trådene som omhandler kjøp/valg av traktor!

 

Vil tro at en Valtra A75/A85/A95 dekker ditt behov...

http://www.valtra.no/my-valtra-machine.aspx

finner du brosjyrer og vedlikeholds manualer for den modellen som er av interesse!

 

Men nærheten til forhandler og servicetilbud betyr en del, så man skal se på totalpakken og ikke bare henge seg opp i merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

A serien er vel kansje i dyreste laget, tror jeg ville satset på valmet 6400 i bra stand, eler kansje jd sin 63 10, vis du ikke trenger front laster så ikke kjøp, då du for mye mere traktor får pengene uten,

 

Her får du solide traktorer med greie egenskaper, god hytte og ganske bra komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...