Guest Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Kjøpte meg Kuhn iBio-presse i fjor og måtte ha ny større traktor med isobus for å drive denne (MF 5610) Traktoren er helt super, men jeg trenger den strengt tatt bare til slåttonna, og da blir det vel dyrt etter hvert. Kunne tenke meg å kjøpe en noe eldre traktor til denne "høstelinja" og skaffe meg en mindre traktor til det daglige gårdsarbeidet. Hvilke traktor bør jeg velge - Fått tilbud om en McCormick MC 115, men kjenner ikke merket. Kan man rigge til styring til pressen i hvilken som helst traktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 MF 5610 er jo langt frå nokon stor traktor. Har du først kjøpt denne, ser eg ikkje noko poeng i å kjøpa noko gamalt drit å dra pressa med, og ein "\;mindre"\; traktor til deg daglege gardsarbeidet. Skal du selja MF'en, med påfølgjande verditap, og så kjøpa deg to traktorar i staden for ein, har eg vondt for å tru at det blir så mykje å spara på det. Og viss MF 5610 er for stor for det daglege gardsarbeidet ditt, så har eg problem med å skjøna det. Skulle ikkje sagt noko viss det var snakk om ein svær 6-sylindra traktor på 200 hk, men det er det jo ikkje på nokon måte. Behold den traktoren du har, det er ein super all-round traktor :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tesseli_1 Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Takk for attendemelding! Vestlending - du har vel rett, ein mindre ny traktor blir ikkje mykje rimelegare enn den eg har. Det er berre så fortærande dyrt å eige desse nye traktorane, men det er jo betre enn at han står i tusen stein midt i slåttonna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.