Gå til innhold

MF 5610 mot MF 6455 Hva er den største forskjellen.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei der ute

Jeg lurer på hva som er den store forskjellen på mf 5610 og mf 6455.

Jeg vurderer og bytte inn min Valmet 6800 til en mf med frisiktpanser, og har endt opp med disse to modellene. Jeg har litt brøyting og sandstrøing, brøyter med en duun 255 fres og har en 1000 liters (1m3) tallerkenstrøer, vekt bak med full strøer blir ca.2300-2500 kg.

Ellers så blir det litt skogsarbeid og kanskje litt slåtta.

Tar i mot synspunkt med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5610 har en tresylindret sisu motor med dyna4 (4 hurtiggir), 6455 har en en fireylindret perkins motor med common rail (avhengig av årsmodell) med dyna6 ( 6 hurtiggir). Forskjellen ellers er vel at 6455 er en mer &quot\;påkostet&quot\; traktor, litt avhengig av utstyrsvalg. Slik som framakselfjæring, hyttefjæring, lukket senter på hydraulikken, og mulighet for automatisk giring av hurtiggir. Mulig dette er mulig på 5610 også, litt usikker. 5610 har vel også den nye hytta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sats på 6455, ein mykje meir påkostet traktor. di fleste er solgt m &quot\;comfort pluss-pakke&quot\;, som inneheld luftfjøra hytte, digitalt klimaanlegg, el. justerbare og oppvarmet speil, maximo xxl sæte m varme. dei fleste 6455 er bestilt med ccls-hydr.pumpe som gir 110l minutte og el joystick i armlene, oljeuttak m skjikkelege støvhetter, 4syl motor og dyna6 girkasse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...