Gå til innhold

Ettermontere bremseventil på case 785xl


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 90 modell case 785xl som det ikke sitter noen ventil for hydraulisk tilhengerbrems på. Kunne tenke meg, som tittel sier å ettermontere bremseventil på denne. Har kikket på selve ventilen hos økonomideler, men er det noen som har noen erfaringer med opplegg av rør/slanger osv til dette, og gjort dette i praksis? Da gjerne på en case av noenlunde samme modell. Er dette greit gjennomførbart? Hvor koble det forskjellige, og evt hva som trengs av deler utover selve ventilen. Er bilmekaniker selv så er ikke helt blank, men det hadde vært supert med noen innspill rundt dette.

 

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei.

Litt sent svar, men har ikke vært aktiv her på en stund. Jeg har ikke fått noe mer info rundt dette, så hvis du hadde hatt mulighet til å ta noen bilder og sendt så hadde det vært helt supert.

 

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...
Gjest Augland80

Hei

Jeg har en JD2850 med bremseventil. Ventilen har nok ikke vært brukt på en del år. Når jeg nå koblet til en tilhenger så bremser den, men slipper ikke tilbake trykket før jeg stopper motoren. Er det none som har erfaing med dette, som kan gi meg none tips?

Mvh

Rolf G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...