Gå til innhold

Bremseproblem TL 90


Gjest

Anbefalte innlegg

Har ein New Holland TL 90 der bremsepedalen går heilt i bunn, dette skjer når traktor er varm, har skiftet pakningar, o-ringer i bremsesylindarar bak i akselen og har no montert 2 stk nye bremsepumper. Når pedalen forsvinner i bunn må eg pumpe på pedalen og eg får da brems igjenn, viss eg luftar bremsene så kjem det luft og så er det ok . Nokon som har eit forslag eller hatt samme problem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja det er nokk bremseolje LHM . Det minkar ikkje ,så då kan det ikkje vere innvendig lekkasje , har bytta begge hovudsylindarane, bremsene kjem igjenn viss traktoren får stå ei stund,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begge pedalene like hvis du tar en og en? Hvis det er tilfelle at en er høy og den andre lav, har du en trompet formet bremseskive.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eg skiftet o-ringene i bremsesylindarane blei det montert nye bremseskiver.

Begynner og lure på om det kan vera dårleg kvalitet på bremseolja som er Biltema sin , virker som at det oppstår når det blir varmt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smaabrukar_1

Hei

 

Trur nok som du selv og KOR sier at det er feil olje/væske på systemet.

De er ganske kresne på typen, og dersom det blir feil kan det i verste fall føre til innvendig lekkasje..

Tror jeg ville kjøpt rikelige mengder riktig olje på ak maskiner og luftet systemet så lenge at du er sikker på at alt det gamle er kommet ut..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en lufteskrue på hengerbremsventilen på denne, har du luftet denne nippel der

 

Kan være en liten indre lekkasje i hengerbremsventilen som gjør at minster trykket på pedalen når oljen blir varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har luftet mange ganger på tilhengerventilen også, Har no koblet vekk røret som går til hengervetilen og plugget det . Luftet på nytt og pedalen blei litt hardere, dette skal vist vera normalt seier dei på AK, problemet kom igjenn etter at eg hadde kjøyrt ei stund. Begynner og trur at det er bremseoljen som kokar? Har bestillt nytt lokk og beholder på bremsepumpene ,skal då prøve og skifte til org olje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...