Guest Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Hei, er det noen som har hatt problemer med å få hydraulikken til å fungere som den skal på den "integrerte lasterspaken" som sitter i armlenet på stolen? Har problemer med at lasteren fungerer bare i 5-10 minutter før at den går i stå og bare så vidt fungerer. Får den av og til til å fungere i 30 sec ved å aktivisere hydraulikken på nytt eller restarte traktoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 fungerer den når du tar tak i spak bak på magnetventil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 berre å skjifte blokka bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_J_1 Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Den fungerer når jeg kjører lasteren manuelt fra spakene på sentralen bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_J_1 Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Har nettopp byttet en elektromagnetventil på hydraulikk sentralen bak, og nå ser det ut til å fungere :) har kun prøvekjørt i 30 min så det ser ut til at det nå fungerer som det skal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 heldig da. veit eik lokalt her skjifter heile blokka bak når det er problemer, kostnad på bortimot 50 000 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Syns det er rart at du anbefaler å skifte hele blokka i innleggetover her da? Stiller meg tvilende til at EIK "\;lokalt"\; skifter hele blokka uansett problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.