schilter_1 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Heia.jeg har ett bakhjul som har stor slakk i.alt tider på at hjullageret er defekt.Men er det noen som vet kor jeg får tak i deler??og evt tegninger av bakstell til disse maskinan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hjulnavet er shimset,eg ville prøvt å tatt bort noen shims og sett om det ikke ble bettre,Eg har i alle fall gjort det mange gonger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Er det ute på hjulet du målet det? Då trur eg nok det går greit.Du løser skruene rundt navet,så ligg det delte shims som du kan ta bort, eventuelt ring meg viss du lurer på noe 90058471 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 For deler og tegninger på disse har Stein Erik Lund i Vikersund så godt som komplett delelager. Ellers har Økonomi-deler noe deler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Ville ikke fjærning ev shims gi større slakk?regne med slakken ikke er inn og ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.