Gå til innhold

MF 5610


Gjest

Anbefalte innlegg

Traktoren er god å køyre, men nokre minus er det inne i traktorhytta, kan nevne stort og klumpete varmeapparat i golvet ved høgre utgangsdør (for dei som bruker den døra..) knapper og spaker er spredt rundt om i hytta.

 

Det første som slo meg når eg sette meg inn i hytta er at alt verkar til å vere laga av plastikk! Til og med rattet er av plast!

 

Eg har eit mykje betre kvalitetsinntrykk av min gamle MF 6255 frå 1999!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd såvidt ein i vår. lettkjøyrd traktor, med fin lasteappspak m vendegirbetjening osv. ikkje så værst støyniva til å være &quot\;billigtraktor`n&quot\; til MF. men hadde aldri villet bytta min MF fra 6400-serien med 5600-serie.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring ennå, bortsett fra en kjapp prøvetur hos eik, men vi får en 5610 levert på gården om ca 4 uker. Så skal komme tilbake med litt mere info etter litt ordentlig bruk. Har i dag en mf5445 2004 mod. 90 hester å mekanisk vendegir. Så tipper jeg skal merke litt comfor forskjell. Å bytte en 6400 serie er nok ikke noe særlig, men at den erstatter 5400 serien trur jeg på. Kanskje litt billig følelse Ine i hytta, men det er jo en billig traktor da. Det varmeapperatet er ikke pent å litt dumt plassert for dem som bruker høyre døra, noe jeg aldri har gjort. Men trur det varmeapperatet gir en god benvarme, noe mange traktorer har som problem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

noen som har fått litt erfaringer med mf 5610?

har nå kontraktet en 5609 og er mild sakt spennt :)

regner med dyna-4 kassa er ganske utprøvd å driftsikker?

kjører gammel valmet med spett giring så det blir litt av en overgang....

hadde egentlig mest lyst på en valtra n93 h-5. men de kunne overhodet ikke konkurrere på pris....

men da blir det første mf på gården siden 1978 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...