Guest Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Noen gode råd!? Starter med nød og neppe (nærmere), men har ingen ork. Vi har checket fødepumpe funksjon, filter i den, hovedfilteret og det lille filtret i dieselpumpa. Vi har kontrollert kompressjon på to sylindrer og sent in dyser for check. Er det bare dieselpumpa at da? Alle forslag mottas med glede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Stoppventil eller armen på pumpa fra stoppknapp hvis den har det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Sjekka at dieselpumpa er tima riktig på registeret (skal jo normalt være ok men). Alle tilførselslanger og rør er tette, ellers er det ikke sikkert fødepumpa/dieselpumpa pumper ordentlig, eller mister trykket (blir som å suge i et sugerør med hull i, lite som kommer opp). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strilen_1 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Hadde ein 372. stoppet litt da den va ny, da var det rusk i nåleventilen mellom tank og fødepumpe, fjernet denne. I vår gikk filteret seg tett, etter dette fikk eg ikkje luftet han skikkelig. Prøvde etter alle kunstens regler(filter,skifta fødepumpe, luftet på alt), men daua med ein gong eg ga litt gass. Til slutt kjørte eg heilt forsiktig for og så øke på. da kom han litt etter litt. etter noen timer kjøring va han heilt fin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.