Guest Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Hei Jeg holder på å googler dette her, men kanskje dere vet dette: Jeg skal frakte en traktor og vinsj langs offentlig vei, ca 1-2 timer kjøring en vei. Hva må jeg ta hensyn til av lover å regler for å transportere dette? Er det nok å merke vinsjen med en rød varsel trekant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Ikke noe spesielt med det, hekt den på og kjør! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 sålenge lysene synes så er det ingen som kan nekte deg og kjøre etter vei med en vinsj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 skjønte egentle ikkje problemet her e men..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hårek_1 Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Bare sørg for at lysene er i orden og blink lys fungerer, samt at de synes. Og ikke blink venstre for å slippe forbi biler, de blir så dessorienterte den gangen du faktisk blinker venstre på ei åpen slette og skal til venstre. også er det altfor mange som glemmer å skru av blinklysene sine.. ellers er det bare å kjøre :) God tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 En skal ikke blinke til venstre når en skal slippe forbi biler. I de tilfellene en ønsker å slippe/hjelpe forbi trafikken, blinker en til høyre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Du må ha sertifikat på traktor og traktoren må være registrert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Hei Ok :) Alle lysene er utenfor vinsjene og viser godt med vinsjen på tre punkten så da skal det gå bra :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.