Gå til innhold

Ford 6610


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg vurderer og kjøpe en ford 6610

det er denne jeg vurderer http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=42406439

 

jeg har avtalt med selger slik at jeg har den på prøve over helgen.

er det noe spesielt som jeg burde skjekke.

 

traktoren skal brukes som en andre traktor i gårdsdrift og i skogen det er bukbeskytter på traktoren

 

noen som ellers har erfaringer med disse traktorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt eit par slike, dvs to stk 5610, den eine med 6610-motor.

 

Dette er ganske sikre traktorkjøp med lite problem. Sjekk hytta for rust, den eine eg hadde var utruleg rusta i skjermar og tak. Har ikkje den heilt store betydninga bortsett frå det estetiske, men om det rustar i hytteramma er det jo farleg etterkvart og om rutene og dørene ramlar ut er det jo upraktisk. :-)

 

Det viktigaste er å sjekke at motoren ikkje har lekkasje mellom olje og vatn. Det har vore eit problem som Ford har slite med heilt frå 1000-serien og som dei ikkje fekk heilt orden på før 40-serien dukka opp.

 

Om motoren har vore godt stelt og har fått skikkeleg kjølevæske som har vore fornya av og til burde det ha gått bra, men ein motor som har gått med same kjølevæska for lenge, evt med berre vatn er eit meir risikabelt kjøp.

 

Elles må ein sjølvsagt sjekke om alt fungerer slik det skal. Det aller meste er jo mekanisk, på godt og vondt. Det gjer det enkelt å feilsøke og slikt, men det er lite &quot\;hjelp&quot\; å få. Eg måtte selje den siste eg hadde fordi klutsjen rett og slett vart for tung for kneet mitt.

 

Om det er konkrete ting du lurer på er det berre å spørje, så skal eg sjå kva eg hugsar. Og det er dessverre ikkje sikkert det er så mykje. \;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det bra i skogen, men ver obs på at stigtrinna kjem til å forsvinne ganske kjapt, så du kan likegodt modifisere litt sjølv med det same. Dei sit for lavt og utsett til...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse traktorene å få start på om vintern

Blir skjeldent kaldere en -10 her.

 

Må jeg benytte motorvarmer eller starter de greit?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motoren er i orden startar han nok, men det er likevel idiotisk å ikkje bruke varme når det er minusgrader. I motsett fall oppnår ein berre myyykje meir slitasje på alle motordeler og reduserer levetida kraftig på startar og batteri. Dessutan må ein sitje der og fryse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har traktoren hjemme nå og har prøvd den i diverse arbeid.

det største problemet er at hydralikken er veldig svak, kjørte en slepeslåmaskin og da måtte jeg ha fult turtall for og klare og løfte opp slåmaskinen, er de så daff i hydralikken eller er det noe alvorlig feil?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt feil. Kan vere pumpa som er defekt.

Er det like dårleg både på trepunkt og hydraulikkuttak?

Kan jo vere berre gammal/lite olje på bakstussen og/eller filteret.

 

Forlang eit olje/filterskift og sjå korleis det blir før du evt kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte traktoren for 60000.

Hydralikken fungerer godt på det hydrauliske toppstaget da går det raskt og med god kraft. Men trepunktsløftet er tregt og må ha turtall for og løfte en rundball

Men den siger ikke noe serlig når jeg stopper traktoren

 

Det er jo to pumper på den er disse seriekoblet?

 

Har skjekket oljenivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...