Gå til innhold

Dårlig kvalitet på nyere John Deere?


Gjest

Anbefalte innlegg

En del folk har hatt påståtte dårlige erfaringer med JD, er dette oppspinn eller fakta? Vurderer kjøp av en enkel liten JD og føler meg usikker. Gode tilbud nå på ny JD 5M-serien f.eks. Ny 100 hk traktor til 300000 er ikke så verst.Noen som kan hjelpe til her?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Kjøpte ny jd for eit halvt år sidan, 6125r. Har berre positive ting å sei om traktoren og kvaliteten på den. Stødig og solid og en drøm å kjøre. Trur kvaliteten på nye traktorer er jevnt god på alle nye kjente merker. På jd får en 5 års service avtale, so evt feil vil gå på reklamasjon.løp å kjøp\;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
kvaliteten er vel den samme som den bestandig har vært(høy) å det at folk sier den er dårligere er enten sjalu eller så liker de rett å slett ikke JD. 5M serien er en veldig bra traktor, vi skal selv kjøpe en 5080M å er imponert over den. jeg mener at det er veldig mye traktor for pengene i de modellene å med rett utstyr så får man en traktor man kan ha lenge å være fornøyd med den så lenge du eier den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
tja..Kjøpte ein 6210 SE 2002 mod, ny, og den var meget bra Ved 1500t skifta eg fyrste lyspæra. ellers ingenting. I 2010 måtte den vike for ein ny 6230 PR, har hatt 5 garantirep, tre el fire med 3000kr i egenandel, og det er sure pengar. Har bytt ein hydraulikkslange under hytta som lak i hylsepresset, vendegirspaken, simmering som var lekk, luftsetet har misst straumen fleire gongar og div anna... Men lakk kvaliteten er mykje betre no :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hos oss kjøpte vi den første John deeren, 6330 std til gårds i 2010, stortsett fornøyd, men plasseringen av hydralikkslangene kunne vært bedre men, mistenker fk skyld i dette. God og billig traktor bikker snart 2000 timer uten noen store problemer.

 

Men rundballepressene deres er det vist litt for mye tull med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beitebruker_1

Karl Daniel:

Helt enig. Den som sitter mellom pedalene og setet kan gjøre mye ugagn i traktoren. Da mi var hvalp spiste hu sundt et helt ratt, og pissa på golvet. Fillebikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...