Gå til innhold

NY. slåmaskin!! til liten traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid sett etter små skjeve slåmaskiner som passa på traktor med 50hp.

 

sett litt på Kuhn GMD 44 og Fella sm 210, men er ikkje heilt sikker.

 

bur på eit gardsbruk på vestlandet. Har ca.150 mål dyrka mark, meste er bratt og kupert. kjøpte ny traktor i desember og den vart då større enn den gamle traktoren og no er den gamle rotorslåmaskina for lita.

 

men den nye traktore Lamborghini R3.95 (2009 mod). Er litt stort og strote i bakkane. eg tenkte å sette slåmaskina på ein Landini Mistral 50 (48hp og uten hytte) så eg trenge ei lita slåmaskin helst skiver. på under 500kg som passar. Kuhnen står øverst på lista med mindre nokon har eit betre alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Slår noen tusen mål selv i året, og er veldig fornøyd med taarup ihvertfall. Slår pent og virker udødelig. Her er mitt tips ihvertfall:

http://no.kverneland.com/Kverneland-Grasprodukter/Slaamaskiner/3-punkt-montert-skiveskaamaskin/Kverneland-Taarup-2316-M-2320-M-2324-M

 

Har ikke kjørt så mye kuhn, men nok til at jeg ikke føler den maskina er noe for meg ihvertfall. Men kan jo ta feil.

Så tipset mitt etter 15 år med taarup er det ihvertfall. Er det veldig bratt hadde også frontmaskin vært fint.

Lykke til med handel!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra på markedet, men er det bratt hos deg ville jeg ha gått for claas eller fella. Dei kan ein montere hjul på og traktoren vil da gå mye lettere i motbakke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi her ei Fransgaard 185 som vi brukte på gamle traktoren, men den vert litt lita for lamboen og litt stor for minsten så. det verte sikkert ei kvernland eller Kuhn. har sett litt på Fella sm 210, men den verte for tung til traktoren... den minste i alle fall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...