Gå til innhold

Kockums 822


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørn_1

Finner du en del info om 822

 

http://app.elmia.se/classic/files/kockums822proc1978.pdf

 

Den Reservedelskatalog til KL 820 er jeg vedlig interisert i å kjøpe av deg. Er det noe kunne tenke deg å selge Lars_A???

 

Har en 1969 Kockum Garret 820.... så den kan komme godt med....

 

Kan du kontakt meg på Mail så tar vi der fra...

 

bjekker@hotmail.com

 

Mvh

 

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn_1

Tro det er ganske få av Kockums 822 her i Norge, Vet ikke men muliges 1 eller 2..... Eller tro jeg du må over på svensk side for å finne noen flere

 

Av Kockum Garret 820 og 821 finnes noen igjen som går den den dag idag, vet av en 4 5 stykker som går ennå i norge, Står sikkert nonen bak en låve eller i skogkant en eller annen plass..... men ble kjøpt opp mange til exsport for enn 4 5 år siden da ble mange Kockum maskiner solgt.... er synd men sånn er det...

Var en Kockum 860 stamme lunner som lå på Autodb her i går til salgs, kun fåtall av dem å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg skal restaurere en Kockum trode den het 850 men er ikke sikker, en som min far har brukt.

Er det noen som har delebok og verkstedsbok til denne, kan ikke finne noe merkeskilt på hvilken type det er, er det en måte å finne ut av dette på.

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg er på jakt etter instruksjonsbok til KL 820/821 og Reservedelskatalog til KL 820-821.

 

Skal restaurere en Kockum som min far har brukt og har vert ute av drift i noen år.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med div.info og nevnte bøker så er jeg veldig takknemlig. jeg trodde detn het 850 stammelunner men ser her på forummet at det ikke er nevnt dette nummeret, kan ikke finne noe skilt på den hvor dette står ???

 

Hilsen

Olav Homme

ol-homm@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...