Gå til innhold

New Holland F480 \ TD 3.50


Umurnat

Anbefalte innlegg

Gjest N-H_F480_1

Har nå ein på gården, og brukes til alt! Har fóra i fjøs, den har dreve gjødselpumpa, slått me 2m maskin, fått ballene av jorde, pløyd med 2skjærs, og framfor riva... Ulempen med å ikke ha tak er at du kan bli solbrent om sommeren :) Det blir nå vel ikke store lasteren du kan få på den, men den skulle vel takle ein halmball.

Og siden den er liten å oversiktlig, lærer ungene (alt for tidlig) å håntere traktor...

Men sjøl synns jeg det er noen minus\;

- Savner et dv uttak til bak.

- En liten vindus sjerm

- Skulle vært levert med de to lådda som mangle i front.

- Og ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-H_F480_1

Nei, jeg har ikke norsk krok, bruke 50mm kule.

Veltebøylen er bak...men kjøper du solskjerm, kan det kanskje

henges plastglass fra denne.

Lodda er 30 kg, 4 følte med traktoren, og vil tro de ekstra 60 kg ville gjøre godt!

E ga 160' for 1.5 år sia, F480 var 10' dyrere enn TD3.50 pga noen krom detaljer.

Dette er jo ein liten og lett sak: 1900kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym
Vert denne traktoren forhandla/ ført service og reservedeler på vanleg vis gjennom A-K? Vert den produsert på same stad som andre NH, og er kvaliteten å stole på? Er jo eit fristande alternativ til å kjøpe eit oppbrukt skrap\;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-H_F480_1
Ja, det er A-K som selger, og ordne servicene. Meine den er skrudd sammen i Tyrkia, men motor er jappse :) I dag bør du få ein bedere pris en det jeg fikk, pga € kurs... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har fått svar at frontlasteren til den skal klare rundt 800kg.

Også fått pris med frontlaster med triangelkopling,lodd bak med triangelkopling og vanlig trekkrok, på 200 tusen med innbytte av en gammel fiat 500 med frontlaster og lodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym

Dekkenes diameter er ca 80cm framme og 125cm bak R28.

 

Kjøre tilhenger med denne traktoren,med tipp, og for eksempel full avlesservogn ,fungerer det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...