Gå til innhold

Snømåking av gårdsplass


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Naboen vår får måket gårdplassen sin av en lokal traktorkjører. De sier han tar 230 kroner pr gang inkl mva å jeg lurer på om dette er høy eller lav pris? Gårdplassene er sånn vanlig store og jobben er gjort på ca 2-3 minutter ser jeg.

Det er ikke det at jeg ikke gidder å måke selv men i en hektisk hverdag hadde det vært deilig å slippe snømåking mellom middagslaging,kjøring på fotballtrening og ridning.

 

230 kroner er jo heller ikke så mye i dag men hvis man må ut med det ofte nok så merker man det jo. Går det for eksempel ann å forhandle frem en fastpris? Å hva vil det beløpet bli?

 

Vi bor sentralt på Romerike.

 

PS.

Ble anbefalt denne siden av en venninne som jobber i felleskjøpet. Hun sa det gikk ann å stille spørsmål her inne i debatten.

 

Håper på svar.

 

Hilsen Kristin N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på 230kr skal også dekke tida det tar å køyre til og frå gårdsplassen, så 2-3 minutter er ofte i virklegheten 10-20 min, men har man mange som ligger inntil kvarandre, så går det kansje 5-10 min
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oi svar allerede :o)

Så prisen er ikke så værst nei. Hvis jeg skjønner riktig da så tar man å ganger 230 kroner med ca 20 snøfall?

 

230 x 20 = 4600 kroner pr.sesong?

 

Å hvis jeg smisker litt så får jeg det kanskje for 4000 inkl mva \;o)

 

Får passe på å spørre når han (unge) måker hos naboen da.

 

Tusen takk for fine svar.

 

 

Kristin N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...