Gå til innhold

70-90 hk traktor til snørydding.


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg en (brukt) traktor til snørydding for å få litt avlastning ved store og langvarige snøfall. Det jeg er trenger er en liten, rask og snerten 70-90 hk med clutch-fritt vendegir og god sikt.

 

Jeg bruker stort sett bare fres da jeg rydder gårdplasser på byggefelt så en laster vil bare være i veien. (det er selvfølgelig et pluss hvis den er med for jeg kan jo bare ta den av i vintersesongen) Men traktoren skal stort sett brukes til snørydding.

 

Noen som har gode forslag? Prisen bør være + - 200.000.- og ikke eldre enn 2003 modell. Kjører John Deere 6230 i dag å er veldig fornøyd med den, men den er litt stor.

 

Er det noen som har gode argumenter for bruk av fronthydraulikk og frontskjær? Har jo noen små p-plasser hvor fresen fint kan brukes så jeg bare vurderer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1988 kjøpte jeg ny 3060 og fikk en typisk mandagsbil (traktor) Den var mer på verksted enn i drift å til slutt (nesten slagsmål på gar'n) fikk jeg hevet kjøpet.

 

Så jeg er nok ferdig med MF. Men de er kjempefine de frisikt modellen der. Den skulle vært grønn \;o)

 

Apropos grønn! Noen som har erfaring fra Deutz med frisikt panser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...