Gå til innhold

New Holland tsa og Case IH mxu


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg har tenkt å bytte traktor. Har forelska meg i NH tsa og Case IH mxu som forsåvidt er omtrent samme traktor. Det blir vel antakeligvis 110 versjonen som med power boost har ca 135 hk. Ser imidlertid at det er for salg nokre 115 også i samme pris område. Dei er jo 6 sylinder, men så vidt eg veit er der ingen power boost, og då har den vel 115 hk. Den er jo nokre centimeter lenger, og nokre få hundre kilo tyngre, men det er ikkje store forskjellane. Er det nokon som har samanlikna desse med tanke på trekk evne, forbruk og drift sikkerhet? Reknar med det er ei enkel sak å justere opp 115 modellen til 130 hk om det skulle vere behov for det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for tilbakemelding. Så vidt eg kan sjå har både tas og mxu multicontroller, dei har berre litt forskjellig utførelse. For meg ser det ut til at du har samme funksjonene tilgjengelig på armlenet. Når det gjeld utstyrsnivået så varierer det, og det er godt mulig du har rett med tanke på el. ventiler, men det er mange av desse traktoren som ikkje har det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1 tsa 110 frå 2004 og 1 t6040 elite frå 2008. Desse har ikkje multicontroller. Det er det berre case som har. El- ventilar er ikkje standard, men det som er standard er at dei går sund. Det kostar ca kr 20.000,- å fikse dette. Av totalt 8 ventilar på 2 traktorer, er 5 av dei bytta og 1 er i ustand. Stort minus på denne modellen, dersom du skal kjøpe brukt. Problemet er at det eirar i eit datakort, ogso må du bytte heile ventilblokka. Har vore omtala i ulike fagblad.

 

Forøvrig ein god traktor når den virkar :) Pass på å få xeobib 650/60R38 hjulsettet, med tilhøyrande framhjul. Det vert ein heilt annan traktor!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis eg som ikkje veit kva multicontroller er for noko. Det eg har sett er at fremstår framme på armlenet er der einklump med diverse brytarar osv. Reknar med det er dett som er multicontroller, viss eg har forstått det rett styrer du der tre punkten, men kva meir? NHO har noko liknande plassert på samme stad, men det er då tydelegvis ikkje ein multicontroller. Kan nokon forklare meg kva som er forskjellen på desse to systema, for det er jo naturligvis ein viktig faktor når eg skal velge mellom blå og raud. Eller. Ventiler har eg også hatt høgt på lista, men spørs om eg berre skal gløyme det, dersom dette berre vil skape problem for meg. Var og prøvde ein mxu 110, men sjølvsagt utan redskap på, så det er begrense kva ein får testa. Likte iallfall denne godt, med hyttefjøring og breie gode dekk. Minuset var at den mangla lesse apparat eller front hydraulikk, og det vil eg helst ha. Er iallfall takknemlig for dei tipsa eg får.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På modellene med elektronisk trepunktjustering kom både NH og caseih med denne klompen der du styrer trepunkt og vendeteigsautomatikk hvis dette er på traktoren. Senere gikk caseih over til &quot\;multicontroller&quot\;. Da har du en fast joystick med betjening av trepunkt, hydraulikkuttak, giring og vendeteigsautomatikk. Alt dette på tommeltrykk. I tillegg har du en joystick for to eksterne, dobbeltvirkende hydraulikkuttak. Sistnevnte joystick kan også brukes til frontlaster hvis montert. Alt dette, sammen med håndgassen sitter montert i stolens høyre armlene. På NH har de holdt seg til klumpen med betjening av kun trepunkt og vendeteigsautomatikk. Kjører snø med en NH t6040 i disse dager og kan ikke nekte for at jeg savner flere funksjoner samlet i armlenet. Ellers er det svært behagelige traktorer - tror det er vanskelig å finne like god hyttecomfort fra den gangen disse ble lansert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

&quot\;Sunnsau&quot\;. Jeg ville ha gått for Case IH, men dette er smak og behag slik som det er med alt annet.

Du lurer på hva multicontroller ser ut/hvordan den fungerer. Det er ein joystick med mange funksjoner på. Det er vel kun Case som har denne. Ta ein titt på linken under, og du ser hvordan den ser ut.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningane, no skjønar eg kva multicontroller er, og det har eg ikkje sett på ein einaste av dei eg ser på i rett prisklasse. Eg har satt grensa på ca 300 000, og då blir det med andre ord ein 2004 til 2006 mod. Så då er det vel tilbake til dette med smak og behag om det bør bli raud eller blå. Eg heller mot å like mxu best pga gir knappene på handgassen og utforming på treffpunkt kontrollen på armlenet, men dette er ikkje avgjerande, spørs kva eg finn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i tillegg til nevnte el.tipputtak så bør det også nevnes en ting til, på 110-utgaven kan powerboost og automatgiring slutte å virke, og det kommer av at en &quot\;finger&quot\; på demperplata på svinghjulet har gått av, og for å fixe dette må traktoren klyves, og ny demperplate må monteres, så man må vite om dette virker før man handler/bestemmer pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis kan eg sjekke om power boost funksjonen fungerer som den skal utan å kople til dynamometer? Er det slik at i transport gear vil power boost vere aktiv kun når ein brukar automat gear? Kan ein berre konkludere med at dersom automat gear ikkje fungerer så fungerer ikkje power booster heller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørande bremsehavari: Min TS115A fekk lekkasje i hovud-eller slavesylindrar, hugsar ikkje kva.

Reparert kostnadsfritt av AK, utan diskusjon. Ikkje verst på ein fem-seks år gammal traktor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsehavari kommer av feil bruk, det er ikke noe galt med traktoren, det gjelder uansett merke med våte skivebremser. Viktig å bremse hardt og pumpbremse slik at oljen kommer til og får kjølt ned skiva litt hele tiden.

 

For å sjekke at powerboost virker så må man kjøre med girkassa i auto og se om den grønne lampa midt på dashbordet virker, mulig det bare er i høyeste gruppa/13.gir og og oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er det stor forsjell på bruken av bremser kor lenge dei vare.Men å påstå at alle traktorer er like er heilt feil.Det er stor forsjell på kor lite problemer det er på dei forskjellige traktorer.Enkelte traktorer tåler veldig lite dumperkjøring før bremsane er utslitt,sjølv veit eg om ein DF 150 som har gått med hengar mest heile livet 9000timer og bremsane er orginale ennå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyser grønt når boost er innkobla, og det er den kun ved kraftuttaksarbeid(ved behov) og i automatgear(alltid) frå 13. Gear og oppover.

 

Andre større havari eg har hatt på tsa'en:

 

4wd, venstre framhjul. Ca 80 tusen i rep og

Toppakning, ca 60 tusen i rep

 

Tsa'en min er ein 2004 modell, og det var vel då den modellen var ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jo da Havsula, det er selfølgelig forskjell på ulike traktorer, men problem og årsak er den samme. Du skriver det jo litt selv også, at bremsene ikke tåler mye dumperkjøring på enkelte traktorer, men hvis bresmene på traktorn hadde vært dårlige så hadde de vel havarert uansett.

 

Og for å flisespikke littegrann, bremsene er idag stort sett ikke neon slitedel, og er ikke noe som slites ut, derav bremsehavari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ser at det fins nokre 110 med 50 km kasse. Har alle dei 17 gir forover i staden for 16? Ser også at displayet som viser kva gir du har har litt forskjellig skjermbilde frå traktor til traktor, nokre viser digitale store tall for kva gire ein brukar, mens andre har ei lysdiode som lyser framfor det giret ein benyttar. Har dette med årsmodell å gjere eller, det ser ut til at dei fleste Case har den varianten med lysdioder, mens fleire av NH har tall varianten. Kva med fjærande framaksling, har det stor betydning for komforten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Eg er no iferd med å kjøpe traktor snart. Her jo fleire slike traktorar til salgs, men eg lurer litt på om eg skal prioritere fjørande hytte, eller om det har liten effekt på comforten? Er det nokon som har erfaring med dette? Eg veit at dei er noko høgre med føra hytte, men høgda er ikkje noko problem for meg uansett. Eg køyrer ein del etter veg, og det er jo ei kjent sak at vi ikkje har dei mest jevne vegane på vestlandet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Anonym
Har prøvd å kjøre ts135a med power boost opp til 160hk med 50km girkasse, den har i vertfall 17 gir fremover den passer godt til snøbrøyting og til å transportere 14 tonns gravemaskin. Den syntest jeg er lettkjørt. Har vert noe tull med hjernen for hydraulikken til lesseapparat. AK har skiftet det 2 ganger men den har blitt ødelagt begge gangene pga. Vannskade. Men har fått det fikset av uavhengig verksted.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...