Gå til innhold

Bytte av traktor. JD 6R eller Fendt 500?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skjønne ikkje heilt desse fent folkene eg, fø da fyrsta, gamle traktoren min, ein 6430 i frå 2008, har no gått nesten 4000 timar, einaste utenom service som e gjort med den er at eg har bytt eit tipputak, og eitt stigtrinn, og da va ikkje traktoren si feil. Nye traktoren minn ein jd 6125R som har trilla 200 feilfrie timar, bruke på massetransport/ brøyting 7,4 liter i timen, då går han med ein mestsjø metamid hengar. Og då lura eg på, bruka ikkje fenten disel i da heilatta då? kan no ikkje ve masse i allefall, har fenten stor tank so fydle de vell ikkje meir enn 3 gonger i året? Syns de fent folk øvedrive so mykje at de trur på da sjøl. Oh her eg er i frå so har da ikkje våre bytta ei einaste jd kassa, og da går vesentleg meir jd en fent, men da e ein fent dei måtte byta kassa på etter 470 timar, så fent ekje so jevla bra so folk skal ha da te. Og hytto på nye R serien, kan, ein ikkje klaga på, dessverre, so blir da ikkje so intimt so ein kanskje sko ønska, når ein har dama med seg, men sånn e da no :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...