Gå til innhold

Ettermontering av fronthydraulikk


Gjest

Anbefalte innlegg

Har kjøp en brukt MF 6480 2005mod. Den sitter det en trima +5 laster på. Jeg skulle gjerne hatt fronthydraulikk med pto, til blant annet slåmaskin, frontrive(det har fått veldig mye skryt i det siste) + mye mer. Har sett litt på brukt. Det ligger en på finn som passer til MF 6480 2006mod. Tror ikke det er noe forskjell på akkurat det, men om noen vet det kan de si ifra?

 

Også er det monteringen. Da må den på verksted, mest sannsynlig eiksenteret. Vet at det blir dyrt. Er det noen som vet ca pris?

 

Er ikke bestemt, men er litt nyskjerrig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Naboen har en 6470 ca 05-06 mod, med fronthydraulikk og PTO. Regner med settet er til salgs da han har solgt frontslåmaskinen. 6480 er vel 6 sylindret mot 4 sylindre på 6470? Men hvis du finner ut at settene passer om hverandre så kan jeg formidle kontakt.

 

Vi monterte selv, det var ikke noe spesielt vanskelig. Bare litt tungt, hehe.. Men han har ikke laster på 6470en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Nå må jeg presisere at jeg tar utgnagspunkt i de fronthydraulikkene som vi selger (Aigner), men jeg vil anta at problemstillingen er den samme på også andre fabrikater:

MF 6470 og 6480 er forskjellige og du kan ikke regne med at de passer om hverandre.

Når det gjelder forskjellige modeller av 6480, er mulighetene bedre. Men det er et skille på Tier 2 og Tier 3 som ikke er identiske. Vet ikke hvor stor forskjellen er, men like er de ikke.

Har begge traktorene identiske motorer, skulle det ikke være noen grunn til å nøle.

Mine kunder monterer normalt fronthydraulikken selv og det er vist kurant.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...