Guest Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Noen som vet om det er bremsekraftforsterker på ny valtra N hitech / hitech 5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 ingen som har prøvd eller har ny valtra N-serie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Ja, det kom på N2. Ifølge selger og serviceapparat er det det på min N142D. Men et annet viktig moment, er at jeg utrolig sjelden trenge å bruke bremsen, da girkassa bremser ufattelig bra. Ved vanlig arbeid, selv i bratta, brukes bremsen kun i nødssituasjoner. Holder igjen dumperhenger med 12 tonn uten problemer, men selvfølgelig ikke i 50km/t... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Beklager, så ikke at det dreide seg om Hi-Tech modellen. Vet ikke status der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Har sjekket på delelisten, og etter det jeg kan forstå er det trykkforsterkede bremser både på n-hitech 3 og n-hitech 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.