schilter_1 Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Hei.jeg er på leiting etter traktor til en billig penge.Har sett litt på en zetor 7045 4wd 1984 mod med frontlaster.denne ser jo grei ut.Men alle som jeg har snakket med sier...Ikke kjøp zetor bare møkk... Er disse så dårlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Gamal Zetor er vel greit til sitt bruk. Det er enkle traktorer og egner seg som hobbytraktorer eller til lett gårdsdrift. Hvis du søker litt på forumet her trur jeg du finner en del småproblemer med de eldre Zetorene, som oljelekasjer og andre småting. Det er ikke feilfrie, men det er det ingen traktor som er. De er bare billigere og enklere å reparere. Polakker og litauere elsker jo disse pga de er simple og ganske driftsikre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Er traktoren i orden når du kjøper den er det vel ingen betenkeligheter. Du må bare sjekke at girene fungerer greit og at styringen fungerer når du kjører etter vei, at bremsene virker og at hydrailikken løfter det du trenger den til, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.