Gå til innhold

New Holland T7070 eller MF 7499


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Vegard_1

Jeg kan i alle fall gi deg en stemme for den røde. Har null erfaring med nyere New Holland, men fornøydprosenten blandt eierene oppfatter jeg som noe lik de fleste andre store merkene.

 

Har god erfaring med MF 7480, og bortsett fra kropp og krefter er vel mye likt. Jeg liker betjeninga på girkasse og terminal bedre enn Fendt sin løsning, spesielt om traktoren er utstyrt med den store skjermen. Det meste er lettfattelig og ganske intuitivt. Likeså med egne hurtigknapper for turtallsminne og hastighetsminne. Litt tungvint å måtte gå inn på det lille panelet for å koble sammen / koble fra samkjøring mellom turtall og hastighet på &quot\;cruisecontrollen&quot\; - men alt blir en vane.

 

Når det gjelder hyttekomfort og ergonomi i hytta er det vel få som har slått MF de siste 20 åra. Alt virker gjennomtenkt, og det meste sitter der det bør sitte. Et minus i hytta er friskluftdyser bare i taket, men klimaanlegget er såpass effektivt at det egentlig ikke er noe savn.

 

 

Mener i alle fall du gjør et trygt kjøp om du handler en MF 7499 - så får heller de mer blåfarga ta seg av markesføringa for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...