Gå til innhold

Kjøpe traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har kjenskap til new holland tl 90 a. Er snakk om en 2006 mod.

Snakket med ak maskiner, der fikk jeg vite at dette sansynligvis var bruktimport?? Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1

Ak tok aldri inn tl90a, derfor sier de det er import?

Garantier har gått ut uansett, hvorfor stresse med å finne ut dét? Se etter om traktoren har motorvarmer og stor nok dynamo så bør det uansett være et greit kjøp. Regner med det er den jeg finner på finn.no du sikter til?

I verste fall er ikke traktoren eldre enn at det bør gå an å spore opp tidligere eiere og eventuelt importør.

Er den solgt ny av Ak skal det vel forresten gå an å finne ei metallplate på &quot\;rattkonsollen&quot\; en plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har erfaring med Tl100 og Tl100A, er meget godt fornøyd med begge. Tror Tl90A er samme traktoren, bare med 10HK mindre enn Tl100A. Den har det meste av nødvendig utstyr, knappeclutch tror jeg kom året etter. Lettkjørt traktor, relativt enkel og med lite kluss. Topp til allsidig landbruk hvis du klarer deg med 90 HK (men jeg vil tro den er enkel å stille opp 15-20 HK). Det eneste jeg har skiftet på 5 år er en bryter. Kan anbefales! Selgeren vet vel om det er importtraktor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1
Kan legge til at jeg òg har erfaring med forgjengeren L85. Ble kjøpt ny her i 1997 og har gått som ei kule siden. Ble stilt opp noe så den ligger på i overkant av 100 hk. Anbefales til alle som er ute etter denne type traktor!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...