Gå til innhold

\&quot\;Køyre-bru\&quot\;


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har eit godt tips til meg? Vi tenkjer å krysse bygde-vegen med slangespreiar, og trafikken er for stor til at vi kan stengje desse timane.

 

Finst det enkle "køyre-bruer" i handelen, til å legge over slangen, eller har nokon ei grei oppskrift på korleis vi kan lage ei slik? Må tole opptil større lastebilar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase_Sæther_1

Er det nokon som har eit godt tips til meg? Vi tenkjer å krysse bygde-vegen med slangespreiar, og trafikken er for stor til at vi kan stengje desse timane.

 

Finst det enkle \&quot\;køyre-bruer\&quot\; i handelen, til å legge over slangen, eller har nokon ei grei oppskrift på korleis vi kan lage ei slik? Må tole opptil større lastebilar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1032_1

Du kan bruke en kort slange som dekker vel vei bredda,lag ei ramme av 2\&quot\;*6* som slangen legges i, ta deretter noen skuffer med subbus eller grus og legg over. Varsel bukker på hver side, selvfølgelig.

Den korte slangen gjør det enklere å fjerne \&quot\;køyre-brua\&quot\; raskt etter bruk.

Funker bra over kommuneveien her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase_Sæther_1
Takk for tipset, men eg tenkjer heller noko meir holdbart\; det vil bli mykje arbeid å fjerne grus frå vegen igjen (han er ny-asfaltert). Fleire gode idear?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
trur heller eg ville leita etter nermaste stikkrenne å lagt rør gjennom den...bruka sjelden vere meir enn 50meter mellom dei...det funker hvertfall bra her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Enig, finn en stikkrenne hvis det er mulig.

Produktet som brukes av brannvesenet kalles slangebro. Søk på internett så finner du mange utgaver fra flere leverandører. Kostbar løsning, og det kreves nok at trafikken dirigeres manuelt på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
forhør deg med kommunen om du kan spyle deg et permaanent rør igjenom veien som kan ligge der som sub til slangen , så har du et tau som ligger permanent i røret til å trekke slangen igjenom eller enda bedre permanent rør med kopplinger i begge endene, 1 time eller 2 så skal du ha klart dette hvist det ikke er alt for grov såle i veien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase_Sæther_1
Takk for gode råd, som eg dessverre ikkje kan bruke, dei fleste av dei! Vegen ligg på ein metertjukk pukk-såle, over ein liten haug, og stikkrenner finst her ikkje på lang lei. Eg har derimot ein kjenning i brannvesenet, rart eg ikkje har tenkt på han før, kanskje kan der vere noko avdanka å få tak i.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
ja har du en kjenning i brannvesenet så er du jo nesten igjenom allerede og da på mye kortere tid en det eg anntydet med bruk av hageslange/høytryksspyler , men husk å ta høyde for grøfterensking og kantslått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Eg synes det virker lettast å lage ei rame av plank som du legg over vegen.. 2x6 er foreslått her, høyres bra ut i mitt vit:)

Men eg lurer på kor tjukk slange som skal kryssa vegen ?

 

Denne ramma må jo ha ei spalte som er både høg og brei nok å leggja slangen i.. Og er det 3-4 toms eller meir bør kanskje ramma vera lang og avrund som ein fartsdemper for ikkje nokon skal slå sund understellet på bilen sin ?

Merking før kryssinga er jo viktig, syns og trafikkmengd betyr endel for kor mykje det er fornuftig å gjera utav dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
men husk på at du legger en fysisk hindring i veien med det ansvaret det medfører, va nettopp en hendelse med brannvesnet i nabokommunen der en bil blei vinka over kjørebrua å røska løs hele eksosen , er ikke sikker på hvordan ansvarsforholdet er i slike ting , dem er vel assurert mot slike ting men hvordan det blir med deg vet jeg ikke, med dine muligheter hadde eg spylt igjenom veien hvist kommunen sier ok :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Legg ved ein link til youtube der dei kryssar ein veg ca 2min 50 sec ut i filmen. Med god skilting og merking som her bør det la seg gjera .http://www.youtube.com/watch?v=VSw63P4W3gk&amp\;feature=context&amp\;context=C4aba1afVDvjVQa1PpcFPeHSSuwuBqysloTHj2lUVynbD-94MuQxM=
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grovflis eller støypesand har eg brukt til dette formålet, men i dei fleste tilfelle har eg lagt slangen heilt ubeskytta, og har aldri hatt uhell med det. dessutan så er det mykje enklare viss den ligg på skrå over vegen, slik at berre eit hjul på bilen går over om gangen. Har lagt opp til 4,5 toms slange over veg. Men det må settjast opp god merking i begge retningar, og gjerne ein vakt som kan forklare nervøse bilistar at dette går bra.

MEN, det høyrer med til historien at den lokale gjensidige agenten ringte meg i fjor kun for å fortelja meg at forsikringa mi ikkje gjaldt viss eg spruta ned ein bil på grunn av kryssing av veg. Då hadde han hatt ein sak der ein bil vart kondemnert på grunn av kuskit, og sidan han visste at eg dreiv leigekøyring med slange, så ville han advare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

Veit om eit tilfelle her i bygda at det ikkje gjekk bra å berre køyre over slangen. Vart 1 stk nedgylla heimesjukepleiebil...

 

Har igrunn mest tru på å lage ei trapp/overgang i trevirke, med plass til slangen inni. Dette fungerar bra, men krev lav fart på biltrafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...