Guest Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Jeg har ei 10 m3 SAK gjødselvogn som ikke har bremser. Kjører en del etter veg, og har vel innsett etterhvert at det kan bli dyrt og møte onkel politi. Er det noen som har tips ang og sette på bremser på vogna? Eller blir det for kostbart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kumann_1 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Jeg har ei 10 m3 SAK gjødselvogn som ikke har bremser. Kjører en del etter veg, og har vel innsett etterhvert at det kan bli dyrt og møte onkel politi. Er det noen som har tips ang og sette på bremser på vogna? Eller blir det for kostbart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 ca 10-13000 for nye til sak...er gjennomgående aksling på den..vet ikkje hvordan det er å få tak i det her i norge, men bare snakk med en forhandler i danmark, 0 problem, norska kronå er sterk nå.så kjør på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Dyrt å møte politiet kan være,men enda dyrere å få bremse havari på traktoren. Og det kan fort bli resultatet etter noen kraftige bremsinger med ei sånn vogn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Øyvind_1 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Har du tenkt på ein brukt lastebilaksling evt frå ein tilhenger? Må byggas om til hydraulisk brems då, men vert kanskje endel billigare? Den bør halda ganske mange år til når det bare er halv fart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kumann_1 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Takk for svar. Tror jeg får ta en telefon til Danmark - det er jo det enkleste. Lastebil aksling og hjul egner seg best på veg og ikke på jordet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Øyvind_1 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Her var eg utydelig ser eg. Poenget var akslingen. Forstod eg deg rett har du bare behov for ny aksling, fordi du treng bremser. Foreslo at ein brukt frå ein lastebil eller -henger kunne vore ei billeg og veldig god løysing .. Skulle tru det kunne bli meget solid, dei fleste er jo laga for 10tonn i 90km og har styrke og bremsekraft som står til det. Med andre ord om den ikkje er altfor gammal så vil den vera det siste på vogna som ryk. Treng jo ikkje ha lastebilhjul sjøl om akslingen er lastebilstandard. Mange større hengere som går med 10 bolts nav og store gode dekk på. Dei har gjerne fjøring, styring på bakre hjulgang, 10 bolts nav, hydraulisk brems og opptil 700/45-22.5 Mange lastebilhengere som har 8 bolts nav også, då hadde gjerne dine nåverande hjul passa rett på? Veit jo ikkje kva du har idag, og kva du ser for deg å gjera sjøl av dette. Finn du noko i danmark tenkt til ei større gjødselvogn er det gjerne nettop ein aksling med same standard som lastebil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.