Guest Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Hei. lurer på om eg skal begynne å kjøra møkk hjå andre. eg har traktor og moi 6kubikk og lurar på om koss mykje eg kunne tatt per time når eg kjøre? Takker for svar!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Hei. lurer på om eg skal begynne å kjøra møkk hjå andre. eg har traktor og moi 6kubikk og lurar på om koss mykje eg kunne tatt per time når eg kjøre? Takker for svar!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SR_1 Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 i følge Bedre gardsdrift sine leigekjørings liste: 4-12m3, 450-575-990 kr... pris avhenger av forhold, (tungvinte forhold, bratt) og utstyret, evt. oppmøte i tilegg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 er det uavhengig av kva størresle på traktoren er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Prisene varierer etter traktor og vognstørrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Takk for svar:) eg bur i rogaland å i mitt område er det ikkje så mange som driver med det, å det er så og sei bare bakkar i dette område. siden me har gard så kan me ikkje ha større vogn enn det så derfor tenkte eg å utnytta vogna når den til vanlig bare står det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 driver ikke med møkk jeg men er det ikke vanlig å ta en m3 pris? har hørt om at de tar ifra 12 til 40 kr m3 i danmark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.