Guest Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 skall selge min orkel vogn pga kjøp av ny vogn sammen med en nabo. ca 9 år gammel, hydraulisk luke, bra dekk mye vogn igjenn. vogna sprer veldig bra og har aldig vert noe problem med den. lagret inne i alle år. hvilken pris kan jeg ta for den? tenkte rund 30000 er det mye? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ung_bonde_1 Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 skall selge min orkel vogn pga kjøp av ny vogn sammen med en nabo. ca 9 år gammel, hydraulisk luke, bra dekk mye vogn igjenn. vogna sprer veldig bra og har aldig vert noe problem med den. lagret inne i alle år. hvilken pris kan jeg ta for den? tenkte rund 30000 er det mye? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Sist de var produsert var sist i 1997 eller først i 1998. Hvis du har chassinr. kan du konatkte Orkel, så finner de ut årsmodellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.