Gå til innhold

Innstillinger av Amazone gjødselspreder


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kjøpt en gammel amazone sentrifugalspreder som rommer 400 l. Den har innstilling av spredemengde på to hullplater med bokstavene A,B og C hvor man stikker igjennom en låsestang for ønsket mengde. Problemet er at jeg mangler instruksjonsbok/ manual så jeg vet ikke hvilke bokstav og hull som gir de forskjellige utmatingsmengdene. Jeg lurer derfor på om det er noen som har en instruksjonsbok eller kan fortelle meg hvordan denne skal stilles?

 

Mvh Odis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odis_1

Hei. Jeg har kjøpt en gammel amazone sentrifugalspreder som rommer 400 l. Den har innstilling av spredemengde på to hullplater med bokstavene A,B og C hvor man stikker igjennom en låsestang for ønsket mengde. Problemet er at jeg mangler instruksjonsbok/ manual så jeg vet ikke hvilke bokstav og hull som gir de forskjellige utmatingsmengdene. Jeg lurer derfor på om det er noen som har en instruksjonsbok eller kan fortelle meg hvordan denne skal stilles?

 

Mvh Odis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odis_1
Jeg har vært på Amazone sine sider men finner ikke min spreder. Men etter litt videre undersøkelser har jeg funnet ut at det må være en ZA-E 402, men med oval tank. Kjenner noen her til den type spreder?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...