Guest Anonym Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Har fått tak i en gammel Bogeballe, men mangler bruksanvisning. Noen som vet hvor jeg kan få tak i info om anbefalt turtall sprederen skal gå på og gir? Har en Fiat 466 den skal brukes på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Har fått tak i en gammel Bogeballe, men mangler bruksanvisning. Noen som vet hvor jeg kan få tak i info om anbefalt turtall sprederen skal gå på og gir? Har en Fiat 466 den skal brukes på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Den skal med 99% sikkerhet gå med 540rpm på kraftuttaket. Kjørehastighet, spredebredde og spjeld-innstilling er et mer komplisert spørsmål. Vet du først spredebredden kan du ta dreieprøve og måle hvor mye som renner ut på ett minutt med en viss åpning, og hvor stort areal du dekker på like lang tid i en viss fart, men om det er mulig å få tak i en spredetabell er selvsagt det det mest praktiske... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Takk for svar Inge. Har vært i kontakt med Felleskjøpet, som anbefalte å høre med Akershus Traktor. De fører Bogeballe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddski_1 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 http://www.bogballe.com/fileadmin/downloads/manuals/225_manual_GB.pdf Du kan evt. velge språk på førstesiden tror jeg. Uansett gå inn på nedlasting/manualer/utgåtte modeller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Hei Spredetabell og deleliste med mer ligger på bogballe sin side http://www.bogballe.com/downloads/documentation/manuals.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.