Guest vallers_1 Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Hei .. jeg må ha meg noe nytt røre/lesse utstyr til ku møkka mi. Og har lest den forrige cobra debatten og lurer på om det er flere som har erfaring med og bruke den største cobraen til røring også?. Er klar over at det nok går mye raskere og røre med propell. men lurer på om jeg klarer meg med en cobra til og begynne med hvertfall? kom også gjerne med tips om dere bruker en gjødseltilsetning dere er fornøyde med\;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Hei .. jeg må ha meg noe nytt røre/lesse utstyr til ku møkka mi. Og har lest den forrige cobra debatten og lurer på om det er flere som har erfaring med og bruke den største cobraen til røring også?. Er klar over at det nok går mye raskere og røre med propell. men lurer på om jeg klarer meg med en cobra til og begynne med hvertfall? kom også gjerne med tips om dere bruker en gjødseltilsetning dere er fornøyde med;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vallers_1 Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 cobra + am sin standard røredyse blir det bra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 er det noen som har erfaring om å bruke cobra pumpe som hjelpepumpe til vacumvogn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Funke fett til røring den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.