Guest Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Har ei gjødselvogn importert fra danmark så usikker på merke.(ståltank på 6600 liter).pumpa bynner å bli dåli,tetter seg ofte med gress så jeg må skru syn pumpa hver gang det skjer(.dette er ikje ei girpumpe). hvor får jeg kjøpt ny pumpe? finnest det pumper som tåler litt gress? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silver19_1 Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Har ei gjødselvogn importert fra danmark så usikker på merke.(ståltank på 6600 liter).pumpa bynner å bli dåli,tetter seg ofte med gress så jeg må skru syn pumpa hver gang det skjer(.dette er ikje ei girpumpe). hvor får jeg kjøpt ny pumpe? finnest det pumper som tåler litt gress? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Landbruk og maskin på klepp forhandler joskin pumper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 dette er ei Vestas vogn. er det forhandlerar i norge for disse vognene? evnt finnest det andre pumper som passer til vogna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.