Gå til innhold

Tilskudd \&quot\;miljøvennlig\&quot\;gjødselspredning


Gjest

Anbefalte innlegg

Så i siste BG i artikkel om forsøk med DGI i Finnmark, at det ble sagt noe om tilskudd til bruk av slangespreder/nedmolding i.f.b med spredning av husyrgjødsel fra 2008. Noen som vet noe mer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i siste BG i artikkel om forsøk med DGI i Finnmark, at det ble sagt noe om tilskudd til bruk av slangespreder/nedmolding i.f.b med spredning av husyrgjødsel fra 2008. Noen som vet noe mer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...
På Jæren er det innført tilskudd i begrensa område der det er nedslagsfelt til spesielt utsatte vassdrag som feks Håelva. Dei har det samme i enten Oppland, Buskerud eller Hedmark. Dette er nok ein forsmak på eit påbud som gjeld alle. Først gulerot, deretter pisk. På Jæren får dei ca 130 kr pr daa viss det blir brukt stripespredar i forbindelse med slangespredar på all gjødsel. Kravet er at det ikkje skal køyrast etter 1. august. Viss ein greier å køyre ut ca 20 daa pr time og køyrer ut alt på 2 ganger, vil det sei at bonden har 1300 kr i tilskudd pr time. Viss han leiger entreprenør til jobben har han fortsatt 300 kr igjen viss det kostar 1000 kr timen. Big bissnisss..... Viss eg rekna rett då.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at du berre får tilskudd ein gang. Har ikkje tala foran meg nå sidan eg ikkje er heime. Men trur du får ca 120-130 kr daa ved vanlig stripespredar viss den er kombinert med slangespredar Trur det er 90 kr for stripespredaren og 35 i tilleg for slangen. Eg greier ved gode forhold å køyre ut 90 m3 pr time med slangespredar. Ved 3 tonn på målet i snitt blir det 30 daa pr time. Viss eg køyrer to ganger i sesongen blir det altså i snitt 15 daa pr time. Når eg fakturerer 1000 kr timen blir det ein kostnad på kr 66.60 pr daa. I tilleg går det 2 ganger 2.5 time til transport og rigging a kr 600 som må fordelast på arealet. Slik eg ser det blir det ikkje så galt. Forresten så må eg også regne med traktoren som driv pumpa. Den held bonden sjølv. mangen måtar å regne dette på, men eg trur ikkje eg er så langt vekke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...