Gå til innhold

ønskes kjøpt


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar
  • 5 uker senere...
Gjest Anonym

e ikke mange gårder å finne i nord hordaland heller det ene som jeg var borti gikk for 3,45 mill var prisantydning på 2,09 mill. så ble ikke noe gård på meg denne gang frykter at de som kjøpte gården. kommer til å skjille ut tomter og ikke drive gård.

 

har hatt lyst på gård siden eg var liten og jobbet mye på gård og liker det og er fasinert av gårdsdriften. men skal ikke gi meg i å få meg en gård :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gard_i_Gausdal_1

Til dere som er på utkikk etter gård!

Har en gård i Gausdal på ca 400 daa. med innmark, utmark, dyrka mark, skog og ei seter som følger garden via statasalmeninga til salgs.

 

Det er i dag to bolighus på gården og kår-boligen blir i dag utleid. Ellers er det fjøs,låve,tørke,verksted,kaldfjøs og hønsehus pluss ett par bygninger til på garden, samt låve og fjøs på setra også.

 

Det er ikke noe melkeanlegg på gården men den er ett ypperlig sted for feks. ammeku,sau,geit,hest e.l. Det er gode inntjeningsmuligheter på både gård og seter.

 

Prisantydning: ca 4,400.000.-

 

Send en epost med kontaktinformasjon til: gardigausdal@hotmail.no så tar jeg kontakt for en prat og oversending av takstpapirer og prospekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gard_i_Gausdal_1

Til dere som er på utkikk etter gård!

Har en gård i Gausdal på ca 400 daa. med innmark, utmark, dyrka mark, skog og ei seter som følger garden via statasalmeninga til salgs.

 

Det er i dag to bolighus på gården og kår-boligen blir i dag utleid. Ellers er det fjøs,låve,tørke,verksted,kaldfjøs og hønsehus pluss ett par bygninger til på garden, samt låve og fjøs på setra også.

 

Det er ikke noe melkeanlegg på gården men den er ett ypperlig sted for feks. ammeku,sau,geit,hest e.l. Det er gode inntjeningsmuligheter på både gård og seter.

 

Prisantydning: ca 4,400.000.-

 

Send en epost med kontaktinformasjon til: gardigausdal@hotmail.no så tar jeg kontakt for en prat og oversending av takstpapirer og prospekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...