Guest Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Har lånt plog av en god nabo i år.plogen er en 3 sjærs vendeplog.Har lite stein.Hva er en ok pris å betale pr mål ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kåre_m_1 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Har lånt plog av en god nabo i år.plogen er en 3 sjærs vendeplog.Har lite stein.Hva er en ok pris å betale pr mål ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Tipper du finner svaret i BG sin eminente liste over maskinleie-priser jeg. Dere blir nok enige, du og naboen - og det er vel greit å bruke lista som et utgangspunkt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kåre_m_1 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Har lagt det bladet på et litt for lurt sted , så jeg skulle finne det..Noen som har det for hånden? Eller ligger lista ute på nett ett sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddski_1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Det holder da vel å tilby feks 200, som vedkommende høflig avslår?. Eller har det gått sålangt at alle skal ha penger for alt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjarne_1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Hva hadde du selv forlangt hvis det var du som leide/lånte ut plogen til naboen? Jeg synes det er fornuftig å snu slike situasjoner for å komme frem til riktig pris som alle blir fornød med. Hvis naboen din ikke er interessert i betaling, så kan du jo kjøpe en god flaske cognac til ham til jul som takk for godt sammarbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kåre_m_1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Saken er at jeg har slått en del hos han m.m Så det blir liksom et lite regnskap.. Vet hva han skylder meg ,men lurer litt på hvor mye ploglånet er verdt. også i forhold til å kjøpe en selv.Ellers er jo cognac fint betalingsmiddel det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valmet365_1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Vil tippe ca 35-38 pr dekar, fekk tilbud om leige av en 4 skjærs vendeplog for 45 pr dekar skjølve i vår.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kåre_m_1 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Takk for svar , har fått lista må mail her nå så da finner jeg det sikkert der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.