Guest Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Hei. Noen som har erfaring rundt det å bli kvitt strandrøyr? Har den gode gamle grove typen. Hva skall jeg brakke med? og hvor lenge må jeg vente før jeg setter plogen i jorda? bør jeg brakke igjen etter at plogen har gjort sitt for å være sikker på at jeg er kvitt F*** skapet? takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HT_1 Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Hei. Noen som har erfaring rundt det å bli kvitt strandrøyr? Har den gode gamle grove typen. Hva skall jeg brakke med? og hvor lenge må jeg vente før jeg setter plogen i jorda? bør jeg brakke igjen etter at plogen har gjort sitt for å være sikker på at jeg er kvitt F*** skapet? takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Eg slit med akkurat det samme. Eg brukar å brakke med Roundup (3-4 dl/daa) når eg fornyar eng. Det er viktig å vere litt treg med å sprøyte. Dette er rotugras som transporterer opp næring frå rota i starten av veksten. Når det er 3-4 blad oppe, så sprøyter eg. På dette tidspunktet sender planta næringstoff (og sprøytemiddel) ned i rota. Dersom du skal så utan pløying, bør du pusse ned stubben. På denne måten held eg strandrøyra i sjakk nokre år framover. Ein måte å halde denne i sjakk, er å så raigras som du haustar ofte. Då vil det bli lite næring som blir sendt ned i rota. Ein annan måte skal vere å beite heile sommaren med sau. Dei et det som kjem opp av blad. Ved begge måtane får ikkje strandrøyra lagra næring i rota. Og dermed blir den svekka og seinare dø ut. Strandrøyr er ein seig fiende å bli kvitt, men den kan haldast i sjakk ved rette dyrkingsmåtar. Husk også å halde steingardar og grøfter frie for strandrøyr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.