Gå til innhold

Kamera på laster


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å montere kamera på lasteren, er det noen som har erfaring i hva som er bra kameraer og om det er god hjelp idet. Og hvor skal en montere det for å få best hjelp av det uten at det sitter utsatt til? Er det noen her som har gitt opp hele kameraet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Vurderer å montere kamera på lasteren, er det noen som har erfaring i hva som er bra kameraer og om det er god hjelp idet. Og hvor skal en montere det for å få best hjelp av det uten at det sitter utsatt til? Er det noen her som har gitt opp hele kameraet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan

det er vel først og fremst vedpaller jeg har størst problem med. det er ikke helt flatt her jeg holder på og da må jeg ofte justere gaffelen mens jeg kjører gaffelen inn i pallen. Tror også det hadde vært en fordel når jeg flytter tømmerstokker og vedstranger.

Ser at Biltema har en billig en som er bare å koble til sigarettenneren. og så er det antenne mellom kamera og monitor. Da skulle det vel la seg kunne montere i løpet av ett par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Ser du har fin oversikt fra den kameravinkelen Ekker. Og den vil også fungere godt uansett redskap. Jeg vurderer å montere kamera inni redskapskoblingen for da ser jeg enda bedre vinkelen i gaffelen. Men da vil jeg ikke se noe i når jeg bruker skuffa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...