Guest Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Hei! Noen som vet hvor lang en flexiskrue fra silo og inn til automat kan være? Max lengde? Plages med å finne plassering til kraftfôrsiloen:-( Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Hei! Noen som vet hvor lang en flexiskrue fra silo og inn til automat kan være? Max lengde? Plages med å finne plassering til kraftfôrsiloen:-( Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 okei! Hvis jeg plaserer silo etter eget ønske kan det bli opp i mot 35 meter. Lurer på om det kan bli veldig knust ved så lang transport? Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Supert! Er Helland aom er planlagt her. Vet du da om dette er i sammenheng? Eller om det må flere motorer osv. inn i systemet? Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Er det noen som vet hvor jeg får tak i deler til Roxell sin fleksible kraftforskru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6230_1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Prøv på tlf. 33055417. Han seller deler til Roxell. Bestilte derfra for ca 2 år siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xXx_1 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Hei, skal kjøpe meg en ny kraftforskrue, mulig det blir flexi, vet dere hvor jeg burde henvende meg, med tanke på pris, kvalitet osv? Eller blir det hipp som happ? Hva ligger de på i pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Hør med Cato Kraugerud hos Ole Chr. Bye. Jeg har ikke priser, men kvaliteten og servicen er god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.