Gå til innhold

lettstelt plass til stut !!!


Gjest

Anbefalte innlegg

hei! treng bedre plass te framforing av stut,har del av gammal fjøs som båsfjøs i dag 8¤10meter som rommar 12 båser,vurderer no og skjere ut betong gulvet støype fundament for spalt,med 3m2 per okse vaksen vekt får eg inn 10 vaksne dyr,eller full spalt kansje 15-17 dyr,kva er og annbefale,nokre som veit ca pris spalt?eventuelt gummibelagt spalt ved fullspalt for bedre ligge comfort,her blir open løysing rett i motting menn har gode lufte muligheter og fekk pris på gass alarm som ikkje var avskrekkande,kansje nokon og veit ca priser på betongsaging på forhånd takk for svar!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! treng bedre plass te framforing av stut,har del av gammal fjøs som båsfjøs i dag 8¤10meter som rommar 12 båser,vurderer no og skjere ut betong gulvet støype fundament for spalt,med 3m2 per okse vaksen vekt får eg inn 10 vaksne dyr,eller full spalt kansje 15-17 dyr,kva er og annbefale,nokre som veit ca pris spalt?eventuelt gummibelagt spalt ved fullspalt for bedre ligge comfort,her blir open løysing rett i motting menn har gode lufte muligheter og fekk pris på gass alarm som ikkje var avskrekkande,kansje nokon og veit ca priser på betongsaging på forhånd takk for svar!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me bydge om ni båspalssar for stut til fullspaltebingar. Pleide å ha stutane inn i splatebingane til kvigene når desse var på beite om sumaren. Stutane haldt seg reinare i tillegg til at dei verka å trivast betre i binge enn i bås. Den styrste fordelen med ombygginga var at me fekk to veldig fleksible bingar kor me kan variera dyretalet etter alderen på dyra, i staden for dei ni faste båsane. Me kan i teorien ha elleve vaksne stutar totalt i dei to bingane, men det er trongt når dei skal eta alle, Bør nok ikkje ha meir enn ni... Dette med reinslighet slo ikkje til så bra som me hadde trudd. Nye forskrifter krev mindre spalteåpning enn gamle, i tilleg til at dei nye spaltene heng saman tri og tri, sjølvsagt mykje sterkare, men det redusere arealet kor skiten kan trakkast ned. Dyrebilsjåføren seier også at det er skitnare dyr der folk bytter ut gamle spalter.

Prisen på betongsaginga hugsat eg ikkje, men har tidlegare høyrt ein tommelfingerregel på 1000 kr pr m2. Trur ikkje det er langt frå sanninga.

Liggebåsar med gummimatter er vel det beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mellom 550 og1000 kr m2,det ka.. ein leve med om ikkje saging av gulv drep det heile! Reinsleg heit i fullspalt kontra tråkkutgjødsling? samt arbeid med forskjellege løysingsne,og tilvekst!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Av erfaring både med fullspaltebinger og liggebåser til okser er liggebåser uten tvil å foretrekke. Krever dog en del mer plass, men gir bedre tilvekst på dyrene.

Andre oppstallingssystemer, f.eks tråkkutgjødsling er obåde strøforbruket og arbeidsforbruket betydelig lavere med liggebåser.

 

Så min anbefaling hvis du har plass er liggebåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
travelt her hos meg! takker for svar,har såvidt vore i kontakt med forsøksringen sin rådgjevar og med hans løysing blir det rett frå fk sin kattal på alt som skall kjøpast,trur nokk eg kan spare på egen planleggjing og hente inn prisar frå lokale firma samt fleire som sel i-mek,nokon som har kontakter med verkeleg gode rådgjevarar då serleg med peil på gode løysingar i eksisterande bygg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...