Guest Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Vurderer å leie ut min uisolerte låve, Det er kjørebru opp i bra stand. Hva skal slikt koste for m2, da "lokalet" er ca 300m2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Undrende_1 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Vurderer å leie ut min uisolerte låve, Det er kjørebru opp i bra stand. Hva skal slikt koste for m2, da \"\;lokalet\"\; er ca 300m2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Hei!! Dette lurer jeg også på?? Har mye låveplass til overs,sentralt/bynært. Hva tar dere rundt om pr.m3,evt pr. stk campingvogn etc.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 Hei. Ja,hva er rett pris?? Noen som vil dele sine erfaringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 For båter, vogner, biler etc. er det vanlig å ta pris pr. meter, men jeg har ikke peiling på meterprisen. Veldig avhengig av hvor sentralt man bor vil jeg tro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Vi tar 400 kr pr lengdemeter gjennom vinter sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ? Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Hei, vil du leie ut loven din? Hva er prisen, for dyrt så går di igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.