Jump to content

Kva slags mjølkeanlegg?

Recommended Posts

Vi har eit gammal Strangkoanlegg som eg vurderer å fornye/erstatte.

Røra er lavtliggande og det er upraktisk og ukomfortabelt. Dei skal opp over ryggen på dyra slik det er mest vanleg. Elles er eg godt nøgd med anlegget, det er enkelt og greitt og fungerer upåklageleg.

Kva leverandørar finnast det av mjølkemaskineri til ein gammal båsfjøs?

Det er snakk om 16 båsar, muligens utvide med nokre få, aut.avtagarar og skinnebane. Evt. andre ting som kan gjere mjølkinga til ei mindre slitasjeprega oppleving?

• 4 weeks later...

HEI

Jeg anbefaler DeLaval melkeannlegg med Delpro avtakere, med godkjent melkemåling. Nabo av meg kjøpte i fjor og er superfornøyd.

Hørte av servicemann at de nå har tilbud på komplett rørmelkeannlegg

Du får visst gratis rørgate inkl. fester ved kjøp av komplette annlegg.

virker som de merker at det finnes mye brukt der ute.

Ville ringt min lokale servicemann el fk selger å spurt. da får du i hvertfall to tilbud og sammenligne hvis du uansett hører m AK

Guest tøni_1
Har hatt Westfalia-anlegg i snart 15 år, og er godt fornøgd. Svært enkelt og driftssikkert anlegg der ein kan gjere så og seie alt av vedlikehald sjølv. Tetning i melkepumpe er eit svakt punkt, men om ein passar på å ha ei i reserve er det rimeleg enkelt å skifte, må kanskje gjerast kvart andre år. Skinnebane er eit \&quot\;must\&quot\;, merkar det om ein skal melke i ein fjøs utan. Brukar milkmaster automatisk avtagar på anlegget (kjøpt før Westfalia kom med melkemåling) litt liten kapasitet på vakumkranen til Westfalia så det går litt tregt å \&quot\;sule\&quot\; inn organet ved avtak. Ville nok gått for Westfalia sin elektriske avtagar om eg skulle velje omatt. Utan å seie for mykje negativt om De Laval-anlegga, verkar det som om dei legg på ein ekstra bøy her og der i staden for å gjere ting på enklaste måten.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...