Gå til innhold

Mekanisering i gras silo


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg lagrar siloforet i betongsiloer, og kunne tenkt meg å mekanisert javninga i siloen under innlegginga.

På grunn av svært variene jorder(små,bratte,blaute)foregår innhustinga med multikutter, og det kjøres inn med 2 tilhengere og 2 vossekasser.Det tippes inn i siloen fra toppen,brukes "Jærbukk" som henger på kanten i tippeluka til å spre grase litt(begrensa efekt)

 

Då eg tippa i siloen kan eg ikkje bruke fulltømmer/innlegger uten å invistere i matebord og transportband, noko som blir dyrt og krev mykje vedlikehald.

Traverskran er vanskelig då take ligge ned på siloveggene, har kun 2,5m brei opning for utheising med silotalje.Talje skjena går gjennom 3 siloer.

 

Fundere litt på å montere ein tume tømmerkrana(som eg har) i silotalie skjena (blir i veien vis kranen står i luka der eg tipper inn)og bruke den til javning.Kan evnt henge opp ei silotalje skjene til for å stablisere opphenginga.

Men har ikkje funn den optimale løsninga enno.

 

Hadde det gått å monter 2,5m brei traverskran i lukeåpningen med "utskyt" på traverskinna slik at ein kom ut i kantene på siloen med hydrauliskklype?

Finst vist urviserskinne som ein kan montere inne i siloen ,usikker på korleis det virker.

 

Har du gode forslag eller må eg fortsatt bruke gaffelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Eg lagrar siloforet i betongsiloer, og kunne tenkt meg å mekanisert javninga i siloen under innlegginga.

På grunn av svært variene jorder(små,bratte,blaute)foregår innhustinga med multikutter, og det kjøres inn med 2 tilhengere og 2 vossekasser.Det tippes inn i siloen fra toppen,brukes \&quot\;Jærbukk\&quot\; som henger på kanten i tippeluka til å spre grase litt(begrensa efekt)

 

Då eg tippa i siloen kan eg ikkje bruke fulltømmer/innlegger uten å invistere i matebord og transportband, noko som blir dyrt og krev mykje vedlikehald.

Traverskran er vanskelig då take ligge ned på siloveggene, har kun 2,5m brei opning for utheising med silotalje.Talje skjena går gjennom 3 siloer.

 

Fundere litt på å montere ein tume tømmerkrana(som eg har) i silotalie skjena (blir i veien vis kranen står i luka der eg tipper inn)og bruke den til javning.Kan evnt henge opp ei silotalje skjene til for å stablisere opphenginga.

Men har ikkje funn den optimale løsninga enno.

 

Hadde det gått å monter 2,5m brei traverskran i lukeåpningen med \&quot\;utskyt\&quot\; på traverskinna slik at ein kom ut i kantene på siloen med hydrauliskklype?

Finst vist urviserskinne som ein kan montere inne i siloen ,usikker på korleis det virker.

 

Har du gode forslag eller må eg fortsatt bruke gaffelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei,

Har du tenkt på Berge grasfordelar? Den kan brukast rett på tilhengarlasset, du berre slepp den ned etterkvart som den jamnar. Den skal henge i silotaljen. Dette er ei forholdsvis lita investering på rundt 70000.-

 

Er siloane runde eller firkanta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Sats på Berge grasfordelar ja! Genialt enkel jamner, som kan brukast saman med både avlesservogn og vossakasse. Brukar ein slik sjølv på to seks meters siloer (x 7 meter). Her køyrer vi inn graset med avlesservogn. Dette fungerer utmerket. Vi er ikkje nedi siloen før vi skal legge på presset. Må vel seie at dette må vær ei av dei aller beste investeringene som er gjordt på garden...Enormt arbeidsbesparande. Når eg har lest av lasset fra avlessarvogna, er siloen jamna, og klar for eit nytt lass. Svigerfar min brukar same type jamnar på 5 meters tresilo (urund), med Vossakasse, og dette fungerer meget bra...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Heisann!!

Berge grasfordeler er noe du godt kan vurdere! Vi har hatt det siden 2001, og er godt fornøyd! Da nabo bruket ble forpaktet i 2004 tok vi den også ibruk der, og da tippet vi direkte nedi siloen. Det fungerte stort sett greit, men ville naturligvis bli noe hardere der lasset landet. Sprederen må heises opp når lasset tippes, slik at den kan jobbe med lasset fra toppen! Enkel og grei ibruk, og den funker:-) Bruker nå samme matebordet som på hem-bruket, og det gir naturligvis noe jevnere overflate enn ved tipping, da det kommer jevnt med gras. Men for all del, det fungerer å tippe også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Intresant å høre.Siloene er 5m betongsilo med 8m tippehøyde.

Trudde ikkje den klarte å ta tilhenger lass som var tippa i.

Er det automat som senker den etterkvart som den javner?

Går den opp av seg sjølv når den har jevna ferdig?

Når dere bruker avlessevogn heiser der den opp då og, eller heiser dere opp kun når dere tipper?

Tar gjerne mot fleire forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan_Eirik_1
Bergefordeleren henger i silotalja, så en person står og styrer sprederen, løfter denne opp og ned etterhvert som lasset jevnes=) Trenger nok ikke heise den opp når en kjøre avlesservogn oppi siloen, men ved tipping av henger må det heises opp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Bergefordelaren er nok grei til å jamne lasset med, men brukar du lang tid på slåtten? Erfaringar her i distriktet er at det vert noko mindre pakking av graset, og kvaliteten kan gå noko ned. Viss du gjer onna unna på nokre dagar er nok ikkje dette noko problem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove_Bonde_1
Veit om fleire som tippar i silo med fylltømmar og det funkar fint,men ein må ta visse reglar,med TKS fylltømmar/javnar får ein god paking i silo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Til MF siloene er runde 5 m diameter.

Til JD det går fort med haustinga i starten,fine jorder,seinere etter kvart som jordene blir dårliger. Ved fint vær greier vi 200da på 7-12 dager. Er opptatt av godt for så eg må finne ei løysing som ivaretar kvaliteten.

Til Ove, korleis gjer ein det når ein tipper i silo med fylltømmer?

Vanskelig å vere sikker på at lasse havner mellom armene.

Har høyrt at det er mykje vedlikehold med fylltømmer er det riktig?

 

Kor lang tid bruker Berge grasfordeler på å javne eit middels stort tippa tilhengerlass?

Blir den ferdig før eg kjem med neste lass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei.

Ta kontakt med Førde Mekaniske du, det er dei som produserer spreiarane. Då får du vete det du treng, dei har god kunnskap om ditta. Det er EikSenteret som er forhandlar av desse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 år senere...
Gjest Anonym
For å ta opp denne tråden igjen, Berge grasfordeler finnes i hydraulisk og elektrisk versjon. Hva er forskjellen og hva er fordeler/ulemper?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Med elektrisk drift slepp du risikoen for oljesøl i tilfelle ein slange skulle ryke. Etter minnet trur eg ikkje elektrisk drift blir levert til siloar over 6 m Ø.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...