Guest Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 jeg har liggplattig til småkalv som er 3meter dyp, er det noen som vet om det er mulig og kjøpe gummimatter som er denne lengden??? får da får jeg bare skjøter i en rettnig.. metervare eller ferdig på mål.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wold_landbruk_1 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 jeg har liggplattig til småkalv som er 3meter dyp, er det noen som vet om det er mulig og kjøpe gummimatter som er denne lengden??? får da får jeg bare skjøter i en rettnig.. metervare eller ferdig på mål.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Ta kontakt med nærmeste A-K i-mek selger. De har Animat interlock matter som er et puslebit system med mange varianter. Meget bra kvalitet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stig_Atle_1 Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Stemmer det at puslematte er en mulighet. Snakker du med din I-mek selger på Felleskjøpet får du akkurat det du etterspør. Ferdig mål kan bestilles, helt uten skjøter. F.eks 3x4 meter eller 3x70 m om du vil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest svein.loeken Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Har omtrent samme dybden, og \"\;puslebit\"\; matter fra AK. Skjøtene blir nesten usynlige, og de er enkle å legge. Ingen synlig slitasje etter tre år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.