Guest Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Skal kjøpe meg en ny snøskuffe 240-250 cm. Spørsmålet er hvilken? Norje sin er 60-70 kg lettere enn Ålø sin, så da tåler den vel ikke så mye? Norje sin er vel en del billigere og. Noen som har erfaringer med disse to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Skal kjøpe meg en ny snøskuffe 240-250 cm. Spørsmålet er hvilken? Norje sin er 60-70 kg lettere enn Ålø sin, så da tåler den vel ikke så mye? Norje sin er vel en del billigere og. Noen som har erfaringer med disse to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øystein_1 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Dersom den skal brukes en del hadde jeg valgt ålø sin. Har hatt en norje skuff og den holdt ikke... Sprakk i innfestinga. har Ålø nå og den virker mere solid. Noen kr dyrere er den vel, men det trur jeg den er verdt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Var vel egentlig det jeg fryktet litt for siden Norje skuffa var såpass mye lettere.... Da er det vel best å legge litt mer penger i Ålö skuffa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.